30 oktober 2016

Diederik Samsom op bezoek in Amsterdam Noord

Zaterdag 5 november komt Diederik Samsom op bezoek in Amsterdam Noord. We nodigen u uit om die middag met hem in gesprek te gaan over de afgelopen kabinetsperiode en de toekomst. Kom langs en stel uw vragen en deel uw zorgen.

De bijeenkomst wordt georganiseerd in de buurtkamer van de Bloemenbuurt (Heliotroopstraat 27). Alle inwoners uit Noord zijn welkom. Neem ook uw vrienden, familie of buren mee. Verderop in deze e-mail leest u de persoonlijke uitnodiging van Diederik Samsom.

Programma:

16.15-16.45 uur: inloop met koffie en thee
16.45-16.55 uur: Welkomswoord Coby van Berkum en Marijke van Schendelen
16.55-17.45 uur: In gesprek met Diederik Samsom
17.45-18.30 uur: Gezellig borrelen met buurtbewoners en partijgenoten

Ik hoop u zaterdag te ontmoeten,

Met vriendelijke groet,

Marijke van Schendelen
afdelingsvoorzitter PvdA Amsterdam Noord.

Persoonlijke uitnodiging van Diederik Samson

Beste partijgenoten,

Er is de afgelopen 4 jaar veel gebeurd. Onze idealen kwamen een stapje dichterbij. Maar we zijn er nog lang niet. Er moet de komende jaren nog heel veel gebeuren. Als kandidaat-lijsttrekker voor de komende verkiezingen wil ik graag in gesprek met jullie. Over wat er de afgelopen tijd goed is gegaan. Over wat er beter kon. En vooral over onze dromen, ambities en plannen voor de toekomst.

Op zaterdag 5 november kom ik langs in de buurtkamer in de Bloemenbuurt. Ik kijk ernaar uit. Verantwoording afleggen, van elkaar leren, elkaar inspireren. Nieuwe energie geven aan de partij. Alleen zo winnen we immers verkiezingen.

Diederik

Waar ben je naar op zoek?