Door Alphons Muurlink op 14 april 2016

Brede steun voor PvdA voorstel investeren in groen

Het Algemeen Bestuur in Amsterdam Noord steunt het voorstel van de PvdA om te investeren in het groen. Dat bleek tijdens de bespreking van het voorstel op 13 april. Het Dagelijks Bestuur komt met een voorstel waar extra bomen geplant kunnen worden, en betrekt hierbij ook de zgn. Groengelden om zo een flinke slag te kunnen slaan.

Het Dagelijks Bestuur gaf wel aan dat er 182 kastanjebomen ziek zijn en vervangen moeten worden. Het Dagelijks Bestuur stelde voor de kosten daarvoor uit het fonds te halen. De PvdA is het daarmee niet eens. Het fonds is daarvoor namelijk niet bedoeld.
Daarover heeft de PvdA inmiddels vragen gesteld aan het Dagelijks Bestuur.

Alphons Muurlink

Alphons heeft een ruime ervaring als fractievoorzitter. Van 2004 tot 2006 was hij fractievoorzitter in de stadsdeelraad Noord. Kort na zijn verhuizing naar Almere werd hij daar in 2006 gekozen tot lid van de gemeenteraad en in 2009 tot fractievoorzitter benoemd. In 2010 was hij lijsttrekker in Almere en werd hij opnieuw fractievoorzitter. Sinds kort

Meer over Alphons Muurlink