Dag van de Arbeid in Noord

Door Canan Uyar op 5 mei 2021

1 mei, Dag van de Arbeid dus een mooi moment om stil te staan en onze waardering te tonen aan onze hulp- en zorgverleners.
Onze afdelingsvoorzitter Alphons Muurlink en fractievoorzitter Canan Uyar hebben vandaag namens PvdA-Noord ‘Wij denken aan U’ petit fours langs gebracht bij het woonzorgcentrum het Schouw, het BovenIJ ziekenhuis, de Politiebureau en bij twee Brandweerkazernes in Noord.
Overal werden we heel enthousiast verwelkomt, hebben we op gepast afstand onze dank uitgesproken en de gebakjes overhandigd.
Dank jullie wel helden, dank dat jullie 24/7 voor ons klaar staan zeker in deze moeilijke en zware tijd.
Een fijne Dag van de Arbeid!

Waar ben je naar op zoek?