Ongevraagd advies terug zetten fietsnietjes is aangenomen

Door Canan Uyar op 28 februari 2020

Ons initiatief en advies om fietsnietjes weer terug te zetten voor het Stadsloket is met meerderheid van de stemmen aangenomen in de Stadsdeelcommissie. Voorafgaand hebben we wel een pittig discussie hierover gevoerd. Sommige partijen en de portefeuillehouder vonden terugzetten van fietsnietjes geen oplossing en parkeren in huidige vakken eigen verantwoordelijkheid. Wij vinden dat het stadsdeel een faciliterende functie heeft en ze dus een goed fietsparkeer mogelijkheid voor de deur moet bieden. Nu is het wachten op de portefeuillehouder, gaat ze ons advies wel of niet uitvoeren?
We hopen dat we onderstaande taferelen niet meer mee zullen maken voor het Stadsloket.

Canan is maatschappelijke werker. Zij werkt op projectbasis bij en met verschillende organisaties waaronder: zelforganisaties, Gemeentes en Ministerie van Justitie. Ze geeft trainingen en cursussen aan vrouwen over empowerment, zelfredzaamheid en assertiviteit. Canan geeft ook advies aan medewerkers en bestuursleden van organisaties  over multiculturele vraagstukken en diversiteit op de werkvloer. Zij is zowel in 2010 als