Door Alphons Muurlink op 9 maart 2017

Pinautomaat terug in Tuindorp Oostzaan

De pinautomaat moet terug in Tuindorp Oostzaan. De gehele bestuurscommissie steunt het initiatief van de PvdA hiervoor. De ING is gevraagd om terug te komen op haar besluit de pinautomaat weg te halen.

Onlangs is de pinautomaat van de ING verdwenen uit de Maanstraat. De bewoners waren hier boos over. En terecht. In heel Tuindorp Oostzaan is er nu geen pinautomaat meer. De ING geeft als reden dat er naar de mening van de bank te weinig gebruik van werd gebruikt, en heeft als beleid om alleen nog pinautomaten te plaatsen in een Albert Heijn filiaal of een ING kantoor. Beiden zijn er niet in Tuindorp Oostzaan. Bewoners moeten hierdoor naar de Molenwijk voor cash geld. Dat kost voor de 10000 bewoners van Tuindorp Oostzaan tot wel een half uur lopen, de fiets of de bus.

De bestuurscommissie vraagt de ING nu om terug te komen op dit besluit en op korte termijn weer een pinautomaat te plaatsen in Tuindorp Oostzaan.

Alphons Muurlink

Alphons heeft een ruime ervaring als fractievoorzitter. Van 2004 tot 2006 was hij fractievoorzitter in de stadsdeelraad Noord. Kort na zijn verhuizing naar Almere werd hij daar in 2006 gekozen tot lid van de gemeenteraad en in 2009 tot fractievoorzitter benoemd. In 2010 was hij lijsttrekker in Almere en werd hij opnieuw fractievoorzitter. Sinds kort

Meer over Alphons Muurlink