Wilt u ook een buurtkastje?

Door Canan Uyar op 8 juli 2020

In Amsterdam-Noord hebben we op verschillende plekken buurtkastjes staan. In deze kastjes zetten bewoners lang houdbare eten om te delen met de buurt.
Het is een concept van; pak wat je nodig hebt, geef wat je kunt missen. Iedereen heeft wat in zijn keukenkastje staan die ze niet gaan gebruiken.
Door die spullen in de kastjes te zetten verspil je minder voedsel en help je een ander. Zo zorgen we samen voor een socialer buurt.
Woont u in Noord en wilt u ook zo’n kast in uw buurt en het eventueel ook beheren vraag dan nu een kastje aan, dat kan door een mail te sturen naar: [email protected]
Laten we goed voor onze stadsdeel en voor elkaar zorgen.