15 september 2013

Vijf kandidaat-lijsttrekkers voor Amsterdam Noord!

In Amsterdam Noord hebben zich vijf kandidaten gemeld voor het lijsttrekkerschap van de PvdA voor de verkiezingen van de bestuurscommissie in maart. De kandidaten worden gepresenteerd op donderdag 19 sept om 20.00u in het Hyperion lyceum, op een bijeenkomst waar ook Pieter Hilhorst aan deelneemt.

Met mensen uit allerlei richtingen wordt gebrainstormd over het verkiezingsprogramma. De bijeenkomst staat open voor alle noorderlingen, lid of geen lid van de PvdA. Men hoeft zich niet vooraf aan te melden.

De kandidaten zijn:

Abdelhak Belkasmi (raadsvoorzitter in Noord)

Coby van Berkum (wethouder in Noord)

Jesse Bos (wethouder in Nieuw West)

Alphons Muurlink (oud fractievoorzitter in Almere)

Markus Sanders (fractievoorzitter in Noord)

Op hun persoonlijke pagina op deze website stellen de kandidaten zich aan u voor.

Afdelingsvoorzitter Maarten Adelmeijer is zeer ingenomen met de kandidaten: “met deze kandidaten mogen we onze handen dichtknijpen. Er gebeurt veel in Amsterdam Noord. De IJ-oevers trekken nieuwe bedrijvigheid aan, oude buurten krijgen een impuls, er ontstaan nieuwe banen. De komende 4 jaar willen we hier als partij op voortbouwen en tegelijk de voorzieningen voor de kwetsbare bewoners in stand houden. Elke van deze kandidaten kan daar een uitstekende bijdrage aan leveren.”

Klik hier om meer te lezen over de kandidaat lijsttrekkers