17 februari 2023

Fietstocht over de Watersnoodramp in Tuindorp Oostzaan

Op 15 maart zijn de verkiezingen voor de Provinciale Staten en de Waterschappen. Om de rol van de provincie Noord-Holland en het Waterschap Amstel, Gooi en Vecht en Hollands Noorderkwartier te verduidelijken organiseert de afdeling PvdA Noord een fietstocht in Noord.

Simon Deurloo, fractievoorzitter en kandidaat voor de PvdA bij Waterschap Amstel, Gooi en Vecht, en Bob Maas, kandidaat voor de PvdA bij de Provinciale Staten van Noord-Holland, nemen je op de fiets mee door Tuindorp Oostzaan en omgeving. Zij gaan in gesprek over het functioneren en het belang van de waterschappen en de provincie en over de ontstaansgeschiedenis van het dorp in de stad en de Watersnood van 1960.

Tijdens de fietstocht en onder het genot van een kopje koffie na afloop van de fietstocht, is er ruimte voor discussie met diverse kandidaten voor de Provinciale Staten, Waterschap Amstel, Gooi en Vecht en Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier.
Naast water zal het zeker ook gaan over de volkshuisvesting.

Zondag 19 februari 13.00 uur
Start Om 13.00 uur op het NDSM-terrein bij de pont.
Einde tocht 14.30 uur bij Cometa

We hopen dat u erbij bent!