Ongevraagd advies inzake hoofdgroenstructuur van de PvdA unaniem aangenomen

Door Canan Uyar op 22 december 2022

Gisterenavond was er een primeur in de stadsdeelcommissie; De commissie nam het ongevraagd advies (initiatief van onze fractievoorzitter Canan Uyar) inzake hoofdgroenstructuur aan de Raad, unaniem over.
Normaal gesproken richten we onze adviezen aan het Dagelijks Bestuur, maar dit advies gaat rechtstreeks naar de Gemeenteraad. Het hoogste bestuursorgaan in Amsterdam. Daarom was dit moment en deze werkwijze zo uniek.
We zijn blij dat GL, PvdO en GBP meededen en meestemden met ons advies en initiatief.
Op 11 januari zal Canan namens de commissie inspreken in de Raadscomissie in de Stopera.
We zijn blij en trots dat we naar aanleiding van de onrust bij onze bewoners en meerdere groene organisaties het voortouw hierin hebben genomen en dit bij zowel de stadsdeelcommissie als de Gemeenteraad op de agenda hebben gezet hebben.