Bijhouden openbare ruimte op de agenda

Door Canan Uyar op 15 oktober 2019

Graag willen we als PvdA zijnde binnenkort bijhouden van de openbare ruimte in Noord op de politieke agenda zetten.
Naar onze beleving en geluiden uit de gebieden is Noord langzaam aan het verloederen. Het lijkt alsof we problemen hebben met het bijhouden van de openbare ruimte.

Groen is slordig: of er is te veel, te hoog onkruid of er wordt rigoreus gemaaid. Er is toename van zwerfvuil, we krijgen het rondom de vuilniscontainers maar niet schoon, zelfs omgereden verkeerspalen blijven dagen op onze wegen liggen.

Herkent u dit ook? Zou u ons dan hiermee willen helpen? We ontvangen graag wat er volgens u niet goed gaat in uw buurt en wat beter kan, liefst met foto en straatnaam erbij!

We willen structurele problemen in de openbare ruimte aankaarten en aanpakken. Dus voor nu geen focus op incidenten maar op structurele gebreken.

Helpt u mee? We ontvangen graag uw signalen.

Canan is maatschappelijke werker. Zij werkt op projectbasis bij en met verschillende organisaties waaronder: zelforganisaties, Gemeentes en Ministerie van Justitie. Ze geeft trainingen en cursussen aan vrouwen over empowerment, zelfredzaamheid en assertiviteit. Canan geeft ook advies aan medewerkers en bestuursleden van organisaties  over multiculturele vraagstukken en diversiteit op de werkvloer. Zij is zowel in 2010 als