Definitief advies Erotisch Centrum is unaniem aangenomen!

Door Canan Uyar op 8 juli 2023

Gisterenavond is het definitieve advies van de stadsdeelcommissie over Erotisch Centrum unaniem aangenomen. Voor het eerst leverden alle aanwezige fracties gezamenlijk input en tekst voor het advies.

Advies is zoals te verwachten negatief en vraagt het college om NDSM uit hun lijstje te verwijderen. Wat de stadsdeelcommissie betreft is Docklands geen geschikte locatie voor een Erotisch Centrum.

PvdA is blij dat het een unaniem advies is geworden omdat die zwaarder zal wegen. Advies gaat ook tegen het coalitieakkoord in. Is niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat wij tegen een coalitiebesluit adviseren.

We zijn blij dat we ons gezond verstand blijven gebruiken en Noord voorop stellen.

Foto’s zijn van bezoek Theodoor van Boven (initiatiefnemer actiegroep geen Erotisch Centrum) van afgelopen vrijdag aan onze fractie. Hij bracht zelf de posters mee die we kunnen spreiden en ophangen in Noord.