EWP is erg belangrijk voor Noord

Door Canan Uyar op 12 december 2018

EWP (Experimentele Werkplaats) waar kansarme (risico) jongeren een technische basisopleiding krijgen is een begrip in Noord. Ze zorgen ervoor dat Noord schoon, heel en veilig is en blijft.
Daarom hebben we als PvdA-fractie zijnde hun roep om hulp en ondersteuning ter harte genomen en de toekomst van EWP op de agenda van het Stadsdeelcommissie gezet.

We hebben de portefeuillehouder en de stadsdeelcommissieleden opgeroepen om EWP te ondersteunen en waar nodig voor EWP te lobbyen zodat ze hun werk kunnen blijven doen in Noord.

Canan is maatschappelijke werker. Zij werkt op projectbasis bij en met verschillende organisaties waaronder: zelforganisaties, Gemeentes en Ministerie van Justitie. Ze geeft trainingen en cursussen aan vrouwen over empowerment, zelfredzaamheid en assertiviteit. Canan geeft ook advies aan medewerkers en bestuursleden van organisaties  over multiculturele vraagstukken en diversiteit op de werkvloer. Zij is zowel in 2010 als