Feestelijke bijeenkomst Evean Korthagenhuis

Door Canan Uyar op 18 december 2018

De feestdagen komen eraan dat betekent ook iets extra’s voor elkaar doen bijvoorbeeld dmv uitdelen van kerstpaketten. Vandaag mochten leerlingen van OBS Buikslotermeer kerstpakketjes uitdelen aan de 94 bewoners van het Evean Korthagenhuis. Ook maakten ze samen met de bewoners kerstkaarten en kerstballetjes voor op de kerstboom.
Onze commissieleden Canan en Paul waren hierbij aanwezig. Jong en oud samen en vrolijk bezig zien was heel fijn om te zien. Ook een gesprek met de vrijwilligers en een rondje door het Korthagenhuis heeft ons goed gedaan.

Het was een dag vol liefde, compassie, vreugde en creativiteit.

Fijne feestdagen!

Canan is sinds 2010 politiek actief in Noord. Ze heeft zowel in de stadsdeelraad (2010-2014) als de Bestuurscommissie (2014-2018) gezeten. Sinds maart 2018 zit ze in de Stadsdeelcommissie tevens is ze fractievoorzitter van Pvda Amsterdam-Noord. Zij houdt zich onder andere bezig met; gelijke kansen voor iedereen, balans tussen verdichting en leefbaarheid, behoud van groen, mobiliteit