Feestelijke bijeenkomst Evean Korthagenhuis

Door Canan Uyar op 18 december 2018

De feestdagen komen eraan dat betekent ook iets extra’s voor elkaar doen bijvoorbeeld dmv uitdelen van kerstpaketten. Vandaag mochten leerlingen van OBS Buikslotermeer kerstpakketjes uitdelen aan de 94 bewoners van het Evean Korthagenhuis. Ook maakten ze samen met de bewoners kerstkaarten en kerstballetjes voor op de kerstboom.
Onze commissieleden Canan en Paul waren hierbij aanwezig. Jong en oud samen en vrolijk bezig zien was heel fijn om te zien. Ook een gesprek met de vrijwilligers en een rondje door het Korthagenhuis heeft ons goed gedaan.

Het was een dag vol liefde, compassie, vreugde en creativiteit.

Fijne feestdagen!

Canan is maatschappelijke werker. Zij werkt op projectbasis bij en met verschillende organisaties waaronder: zelforganisaties, Gemeentes en Ministerie van Justitie. Ze geeft trainingen en cursussen aan vrouwen over empowerment, zelfredzaamheid en assertiviteit. Canan geeft ook advies aan medewerkers en bestuursleden van organisaties  over multiculturele vraagstukken en diversiteit op de werkvloer. Zij is zowel in 2010 als