Kerstviering het Evean Korthagenhuis

Door Canan Uyar op 16 december 2019

Dagen van samenzijn en extra aandacht hebben voor elkaar, zijn aangebroken.
Zo ook bij het Evean Korthagenhuis waar vanochtend jong en oud elkaar ontmoetten en gezamenlijk kerstballetjes voor de kerstboom knutselden. Kinderen van de Openbare Basisschool Buikslotermeer waren door de Riki Stichting uitgenodigd om de bewoners van het Evean Korthagenhuis te ontmoeten en plezier met elkaar te maken. Onze stadsdeelcommissieleden Canan en Paul waren er ook bij en hebben aanwezigen en de Riki stichting bedankt voor dit initiatief.

De bewoners hebben daarna uit handen van de kinderen een kerstpakket van de Riki Stichting gekregen.