Verkeerssituatie Gele Tanker eindelijk aangepakt.

Door Canan Uyar op 18 mei 2023

We blijven het herhalen, politiek is een sport van lange adem.

Eind november 2021 heeft onze commissielid Canan de onveilige verkeerssituatie voor de Gele Tanker aan de orde gebracht in de stadsdeelcommissie vergadering. Ze vroeg om een oplossing en was blij gelijk een toezegging te ontvangen.

In en voor de Gele Tanker worden activiteiten voor kinderen van 5-12 jaar georganiseerd. Het pad voor het gebouw wordt ook door fietsers en motorvoertuigen gebruikt wat afcen toe voor onveilige situaties zorgt. Een afscheiding en ter bescherming van de kinderen was hard nodig. Ook de Gele Tanker was bezorgd over de onveilige verkeerssituatie.

Oplossing van het probleem liet lang op zich wachten. Maar eindelijk is er nu een afscheiding geplaatst met grote bloembakken zodat de kinderen veilig kunnen spelen en deel kunnen nemen aan de activiteiten van de Gele Tanker.

Bloembakken zijn door de kinderen zelf geverft en verfraaid.
Mooi gelukt, toch?💪