Wielerronde Purmerplein komt er aan.

Door Canan Uyar op 9 april 2018

Tradities zijn er om in ere te houden. Wij zijn heel erg blij dat het wielerronde Purmerplein op 10 mei terug komt op het plein. Na een onderbreking van vier jaar zal het plein het wielerronde mogen verwelkomen. In 2017 heeft onze fractielid Canan Uyar het initiatief genomen om het wielerronde terug op het plein te krijgen. Zowel bewoners als de ondernemers wilden namelijk het wielerronde terug hebben op het Purmerplein. Uyar bracht het balletje graag aan het rollen. Zowel het wielersvereniging Arc-Ulysses als het stadsdeel waren enthousiast en wilden graag deze traditie nieuw leven blazen. Op donderdag 10 mei aanstaande is het dus zover. Komt u ook meedoen, kijken of meegenieten?

De wielerronde Purmerplein binnenkort terug?

Canan is maatschappelijke werker. Zij werkt op projectbasis bij en met verschillende organisaties waaronder: zelforganisaties, Gemeentes en Ministerie van Justitie. Ze geeft trainingen en cursussen aan vrouwen over empowerment, zelfredzaamheid en assertiviteit. Canan geeft ook advies aan medewerkers en bestuursleden van organisaties  over multiculturele vraagstukken en diversiteit op de werkvloer. Zij is zowel in 2010 als