Wielerronde Purmerplein komt er aan.

Door Canan Uyar op 9 april 2018

Tradities zijn er om in ere te houden. Wij zijn heel erg blij dat het wielerronde Purmerplein op 10 mei terug komt op het plein. Na een onderbreking van vier jaar zal het plein het wielerronde mogen verwelkomen. In 2017 heeft onze fractielid Canan Uyar het initiatief genomen om het wielerronde terug op het plein te krijgen. Zowel bewoners als de ondernemers wilden namelijk het wielerronde terug hebben op het Purmerplein. Uyar bracht het balletje graag aan het rollen. Zowel het wielersvereniging Arc-Ulysses als het stadsdeel waren enthousiast en wilden graag deze traditie nieuw leven blazen. Op donderdag 10 mei aanstaande is het dus zover. Komt u ook meedoen, kijken of meegenieten?

De wielerronde Purmerplein binnenkort terug?

Canan is sinds 2010 politiek actief in Noord. Ze heeft zowel in de stadsdeelraad (2010-2014) als de Bestuurscommissie (2014-2018) gezeten. Sinds maart 2018 zit ze in de Stadsdeelcommissie tevens is ze fractievoorzitter van Pvda Amsterdam-Noord. Zij houdt zich onder andere bezig met; gelijke kansen voor iedereen, balans tussen verdichting en leefbaarheid, behoud van groen, mobiliteit

Waar ben je naar op zoek?